• Latest News

    2 Eylül 2015 Çarşamba

    Şair, Yazar Şeyda TOK


    İsmim Şeyda Tok. 1994 Manisa/Soma doğumluyum. yaşadığım şehir Balıkesir..Kız Meslek Lisesi çocuk gelişimi mezunuyum. Aydın Yenipazar MYO Bankacılık ve Sigortacılık okuyorum ve aynı zamanda Eskşehir Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Sosyal Hizmetler bölümünede devam ediyorum.Kağıt kalemle arkadaşlığım yaklaşık on sene öncesi kendimi yalnız hissettiğim dönemlerde başladı. Yazı yazma hobim bu süre dilimine bağlı olmasına rağmen söz/şiir yazma merakım yeni başladı diyebilirim. bu konuda profesyonelce bir eğitim almadım fakat yazılarımı yaşanılanlara bakarak yazdığım için etkili olduğunu düşünüyorum..
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Şair, Yazar Şeyda TOK Rating: 5 Reviewed By: Unknown

    Find Us On Facebook

    Scroll to Top